Politica de Retur / Conditii Contractuale clienti
Notificare Clienti in momentul Vanzarii:
Multumim pentru comanda plasata . Va informam
ca:
1. Aveti drptul sa:
- Restituiti produsul in termen de 14 zile
lucratoare. In cazul in care doriti restituirea banilor, procedura este
urmatoarea:
- coletul va fi trimis de catre client pe costurile de
livrare suportate de catre acesta. In urma receptiei acestuia, dupa
verificarile interne, revenim cu un raspuns catre client.
- Returnarea produselor se va face doar prin curier
privat (exclus Posta Romana), prin comunicarea AWB-ului de retur +
compania privata de curierat din partea clientului catre echipa Support ;
- Plata catre client se face DOAR PRIN TRANSFER
BANCAR* intr-un cont asumat la nivel de comunicare de catre client; (prin
telefon:
ATENTIE!
PENTRU ACCEPTAREA RESTITUIRII PRODUSULUI , ACESTA
TREBUIE SA FIE NEFOLOSIT, INTACT , SA NU PREZINTE URME DE FOLOSIRE SI IN
AMBALAJUL ORIGINAL INCLUSIV INSOTIT DE EVENTUALELE PRODUSE PRIMITE CA SI CADOU.
IN CAZUL IN CARE LA DESCHIDEREA COLETULUI CONSTATATI CA
ACESTA ESTE NECONFORM (SPART SAU DETERIORAT ) TREBUIE SA ANUNTATI ECHIPA
CANABIO IN TERMEN DE CEL MULT 24 DE ORE DE LA RECEPTIONAREA
COLETULUI DE LA CURIER la telefon
PRODUSELE FOLOSITE NU SE POT RESTITUI!!!
De asemnea, ne puteti contacta in scris la adresa de email mailto:office@edituratrinity.ro
1.Termenul de schimb al produsului este de 30 zile lucratoare,
iar in cazul in care se atesta greseala companiei (de exemplu: s-a expediat un
alt produs fata de cel comandat) , costurile de livrare sunt suportate de catre
companie, iar daca greseala este din partea clientului acesta va suporta taxele
de curierat.
2. Puteti sa consultati politica de retur si pe site-ul
societatii la sectiunea Termene si conditii.
Conditii contractuale
Aceste conditii contractuale (“Contractul”) reprezinta
consecinta optiunii liber exprimate a consumatorului, anume dumneavoastra, dupa
ce ati fost in prealabil informat/a in legatura cu termenii si conditiile
privind relatiile cu societatea S.C. CHI CRISTAL TRINITY SR,a S.C. CHI CRISTAL TRINITY SRL, cu sediul in STR. ALEXANDRU MORUZZI VOIEVOD NR. 4A, BL. 4A, ETAJ 5, AP. 18, INTERFON 18, SECTOR 3, BUCURESTI, înregistrata la Registrul Comerțului București sub nr. J40/4649/14.04.2011 si având Codul Unic de Înregistrare 28351559., in calitate de
vanzator, in raport cu dumneavoastra (“Vanzatorul”).
Conditiile prelabile incheierii Contractului (ce sunt parte
integranta a acestuia) se regasesc si pe website-ul Societatii https://edituratrinity.ro/termeni-si-conditii,
incheierea Contractului fiind urmarea consultarii acestora de catre
dumneavoastra.
Obiectul Contractului consta in drepturile si
obligatiile partilor asumate prin Contract cu privire la:
(i)cumpararea produselor potrivit comenzii dumneavoastra si
plata pretului pentru acestea catre Societate
(ii) transferarea dreptului de proprietate asupra produselor
de la Societate catre dumneavoastra.
Dumneavoastra, la data incheierii Contractului cunoasteti si
acceptati faptul ca termenul de schimb si retur conform legii este de 14 zile
pentru retur si 30 de zile pentru schimb, cu mentiunea ca produsele primite de
catre client sa fie trimise pe costurile lui daca este cazul.
(i)plasarea comenzii naste in sarcina dumneavoastra o
obligatie de plata pentru produse si de asemenea de confirmare a acesteia
telefonic.
(ii) cunoasteti si acceptati toate costurile aferente
comenzii, inclusiv dar fara a se limita la, pretul vanzarii, costuri de
livrare, costuri privind transferul bancar al pretului produselor.
Dreptul de proprietate asupra produselor achizitionate se
transfera la momentul platii de catre dumnevoastra a pretului produselor
comandate si livrate de Societate.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este
transferat catre dumneavoastra in momentul livrarii. Pretul produselor se
regaseste in factura anexata la Contract.
Cu exceptia cazurilor prevazute la Art. 16 ale Ordonantei de
Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor
incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor
acte normative (“OUG 34/2014”), aveti dreptul la o perioada de 14 zile
calendaristice pentru a va retrage din Contract (“Dreptul de Retragere”)
calculate de la data receptiei produselor, fara a fi nevoit sa justificati
decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute si
stabilite in Contract.
Daca doriti sa va exercitati Dreptul de Retragere trebuie sa
transmiteti Societatii o declaratie clara, concisa si fara echivoc, intr-una
din urmatoarele modalitati:
(i) printr-o notificare scrisa transmisa Vanzatorului la
adresa din Bucuresti,
STR. ALEXANDRU MORUZZI VOIEVOD NR. 4A, BL. 4A, ETAJ 5, AP. 18, INTERFON 18, SECTOR 3, BUCURESTI
(ii) prin e-mail la adresa : office@edituratrinity.roo ; SAU
(iii) prin completarea formularului de retur on-line
accesand https://edituratrinity.ro/index.php?route=account/return/add
IN CAZUL DEPASIRII TERMENULUI DE 14 ZILE DE LA RECEPTIA
PRODUSELOR PIERDETI DREPTUL DE A VA MAI EXERCITA DREPTUL DE RETRAGERE .
Daca va exercitati Dreptul de Retragere potrivit
Contractului trebuie sa restituiti produsele catre Societate printr-o societate
de curierat privata, la adresa Societatii din Bucuresti, Calea Rahovei, nr.
266-268, etajul 4, in Incinta Electromagnetica, in cel mult 14 zile de la data
la care v-ati exercitat Dreptul de Retragere. Costurile returnarii produselor
va incumba in totalitate.
Produsele trebuie restituite in aceleasi conditii in care
le-ati receptionat, in ambalajul original, insotite de toate etichetele,
prospectele si orice alte documente si accesorii ce insoteau produsele, precum
si orice cadouri sau valoarea ofertelor primite ca urmare a comenzii.
Daca v-ati exercitat Dreptul de Retragere si ati respectat
conditiile contractuale in acest sens, Societatea va va rambursa pretul produselor
sau pretul diminuat in termen de cel mult 14 zile de la data la care Societatea
a primit produsele returnate de Cumparator, daca acestea nu au fost ridicate
voluntar de catre Societate, prin transfer bancar in contul indicat de
dumneavoastra la momentul exercitarii Dreptului de Retragere la o unitatea
bancara din Romania. Daca in termenul de 14 de zile de mai sus nu veti returna
produsele in forma si conditia de nou (mai putin proba de functionare la
pornire) in care v-au fost livrate, Societatea va va rambursa pretul, care va
fi diminuat cu valoarea prejudiciului cauzat Societatii si produselor.
Produsele beneficiaza de garantie de conformitate pentru un
termen de doi ani de la data receptiei produselor de catre dumneavoastra.
Garantia se aplica produselor de utilizare indelungata, nu si produselor
cosmetice sau alimentare. Garantia este acordata numai daca produsele au fost
utilizate potrivit instructiunilor de utilizare, manipulare si intretinere si
daca sunt transmise Societatii in termenul de doi ani de la achizitie, astfel
incat, in masura in care produsele au fost utilizate pentru alte scopuri decat
cele pentru care au fost create, nu ati respectat instructiunile de utilizare,
intretinere, manipulare intocmai sau ati efectuat personal sau prin terti
interventii neautorizate asupra produselor, atunci nu veti mai putea beneficia
de garantie. Garantia nu se acorda pentru o perioadamai mare de 2 ani calculata
de la data livrarii produselor. Cu toate acestea, pentru produsele a caror
durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de garantie se
reduce la aceasta durata. Dupa implinirea oricaror termene prevazute aici,
puteti beneficia de masuri reparatorii numai pentru produsele cu vicii ascunse
si numai in situatia in care ati respectat procedura privind reclamarea
acestora prevazuta pe site-ul Societatii www.canabio.ro ,
sau in urma apelului telefonic catre compania noastra.
Orice reclamatie privind produsele trebuie sa fie transmisa
in scris Societatii prin (i) scrisoare transmisa la adresa Societatii indicata
mai sus sau prin
(ii) e-mail : office@edituratrinity.ro ,
in ambele cazuri urmand sa transmiteti si copii ale facturii, ale chitantei
ramburs, a acestui contract semnat si a certificatului de garantie. De
asemenea, trebuie sa expediati produsele la sediul Societatii din Bucuresti,
sectorul 6, Splaiul Independentei nr. 319, Cladirea B, OB. 6A. In termen de 15
zile de la receptia produselor, Societatea va solutiona reclamatiile intemeiate
si fie :
(i) va repara produsele, fie
(ii) le va inlocui, daca aceste masuri nu sunt imposibile
sau disproportionate
potrivit dispozitiilor Legii nr. 449/2003 privind vanzarea
produselor si garantiile asociate acestora (“Legea 449/2003”).
Masurile reparatorii se realizeaza fara nici un cost din
partea dumneavoastra. Veti putea solicita, daca ati respectat conditiile
formularii reclamatiei si ati transmis produsele Societatii in termenele de mai
sus,
(i) fie reducerea corespunzatoare a pretului,
(ii) fie rezolutiunea Contractului, in oricare dintre
urmatoarele cazuri:
(a) Societatea nu a reparat sau nu a inlocuit produsele;
(b) Masura reparatorie nu s-a luat in termenul contractual
sau intr-un alt termen rezonabil.
Nu puteti pretinde rezolutiunea Contractului daca lipsa
conformitatii este minora potrivit Legii 449/2003, caz in care veti suporta
toate costurile aferente manipularii si transportului. Timpul de nefunctionare
din cauza lipsei de conformitate aparute in cadrul termenului de garantie
extinde termenul de garantie legala de conformitate si curge din momentul
receptiei produselor de catre Societate si pana la receptia produselor reparate
sau dupa caz, cele noi identice, drept urmare a inlocuirii. Produsele de
folosinta indelungata care inlocuiesc produsele defecte in cadrul termenului de
garantie vor beneficia de un nou termen de garantie care curge de la data
inlocuirii produsului. Produsele de folosinta indelungata defectate in termenul
de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau cand
durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de
garantie legala de conformitate depaseste procentul legal din durata acestui
termen, la cererea dumneavoastra, vor putea fi inlocuite de catre Societate sau
acesta va va restitui contravaloarea produsului respectiv, la alegerea
Societatii, in raport cu stocul disponibil.
Pentru reclamatii si servicii post vanzare va rugam sa
contactati Societatea prin
(i) scrisoare transmisa la adresa Societatii indicata mai
sus sau prin
(ii) e-mail la office@edituratrinity.ro sau,
(iii) la numarul de telefon
Drepturile si obligatiile dumneavoastra privind garantia
sunt reglementate de OG 21/1992 privind protectia cosumatoruluisi de Legea
449/2003, precum si de alte dispozitii legale ce pot privi garantia de
conformitate a produselor.
Prin plasarea comenzii produsului si livrarea produsului
declarati si recunoasteti faptul ca:
(i) ati fost informat cu privire la toate conditiile
contractuale prealabi incheirii Contractului;
(ii) ati primit instructiunile de utilizare, manipulare si
intretinere a produselor;
(iii) incheierea Contractului implica obligatia de plata in
sarcina dumneavoastra
(iv) veti anunta Societatea in modalitatile prevazute in
Contract cu privire la orice reclamatii legate de produse.
De asemenea, ca urmare a plasarii comenzii si a incheierii
Contractului sunteti de acord ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa
fie prelucrate de Societate potrivit legislatiei relevante in materia
prelucrarii acestora.
Va rugam sa consultati politica Societatii cu privire la
acest aspect accesand https://www.edituratrinity.ro/ ,
iar daca acest lucru va este imposibil veti putea solicita furnizarea
conditiilor generale de vanzare si a datelor aplicabile in scris Societatii.
Am luat la cunostinta si sunt de acord cu conditiile
contractuale.
Pentru lamuriri si informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la nr de telefon
Semnatura consumatorului
Returnarea produselor
Produsele achiziționate de pe site-ul www.edituratrinity.ro pot fi returnate conform Ordonanţei de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (denumită în continuare O.U.G. 34/2014).
Astfel, în termen de 5 zile de la primirea produsului comandat fie de către dumneavoastră, fie de către o terță persoană numită de către dumneavoastră, alta decât transportatorul, aveți dreptul legal de a renunța la cumpărarea produsului, fără penalitati și fără invocarea unui motiv.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informaţi SC CHI CRISTAL TRINITY SRL, la sediul din Str. Alexandru Moruzzi Voievod, nr. 4a, ap. 18, interfon 18, sector 3, Bucuresti, 0730.167.791, office@edituratrinity.ro cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail.
Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepţia costurilor suplimentare de livrare, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 5 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor.
Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă sau, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 5 zile de la data la care ați intrat în posesia fizică a produsului comandat, fie dumneavoastră, fie o terță persoană menționată de către dumneavoastră, alta decât transportatorul. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 5 zile.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc. Sunteţi responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.